OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- usługi szkoleniowe
Powiatowy Urząd Pracy w Mławie działając na podstawie art.138o. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z póź. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 27/2016 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Mławie w sprawie wprowadzenia Regulaminu dotyczącego realizacji zamówień publicznych w przedmiocie usług społecznych oraz innych szczególnych usług w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie, których wartość nie przekracza progów unijnych zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie szkolenia w zakresie:
„Doradca klienta w placówce handlowej z ECDL”.
dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie.
Szkolenie będzie finansowane z Projektu realizowanego przez Zamawiającego:
Bezrobotni z III profilem pomocy aktywni na rynku pracy powiatu mławskiego.
Planowany termin organizacji szkolenia - październik - listopad 2019r.
CPV 80500000-9
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności teoretycznych i praktycznych z profesjonalnej obsługi klienta, wykorzystywanych w placówkach handlowych.
Efektem szkolenia będzie to, że uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu obsługi klienta, pozna techniki i narzędzia wykorzystywane podczas zachęcenia klienta do zakupu, dowie się jak wykorzystać reguły pozytywnego wywierania wpływu na klientów, pozna zasady przyjmowania reklamacji.
Uczestnik szkolenia nauczy się zasad prowadzenia promocji i prezentacji nowego produktu w placówce handlowej w sposób atrakcyjny dla klienta. Uczestnik pozna techniki zachowań asertywnych podczas kontaktów z klientami oraz nauczy się budowania z nimi relacji. Pozna reguły komunikacji interpersonalnej, które wspierają aktywną sprzedaż.
Uczestnicy poznają także komputerowy program do obsługi sprzedaży umożliwiający kompleksową obsługę sklepu lub magazynu i pozwalający na wystawianie faktur oraz dokumentów wewnętrznych. Kursant zapozna się z obsługą kasy fiskalnej.
Wiedza, umiejętności oraz kompetencje zdobyte podczas zajęć umożliwią przystąpienie do Egzaminu Zewnętrznego w zakresie programów komputerowych ECDL B2 i B 3.
Po zdanym egzaminie uczestnik uzyska Certyfikat potwierdzający kwalifikacje komputerowe ECDL B2, B3.
Uczestnicy szkolenia w trakcie szkolenia powinni poznać zagadnienia z zakresu:
profesjonalnej obsługi klienta, rola i cechy profesjonalnego doradcy klienta, nastawienie doradcy do klienta i jego efekty dla sprzedaży, rozpoznawanie potrzeb klienta, motywowanie do zakupu. Kursant pozna typy klienta, metody wpływania na decyzję klienta, przygotowanie doradcy/sprzedawcy do rozmowy z klientem. Uczestnik zapozna czynniki sprzyjające osiągnieciu celu-wiedza o produkcie/usłudze, odmawianie podczas obsługi klienta. Przybliżone zostaną etapy efektywnej rozmowy sprzedażowej, metody prezentacji produktu, błędy popełniane przez sprzedawców, metody zachęcające do zakupu (promocje). Omówione zostaną typy klientów w tym trudny klient. Uczestnicy poznają metody pozyskiwania klientów, szukanie nowych kontaktów, obsługa po sprzedaży.
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z komputerowym program do obsługi sprzedaży umożliwiający kompleksową obsługę sklepu lub magazynu. Nabędą umiejętność wystawiania faktur oraz dokumentów wewnętrznych, wystawiania dokumentów na przyjęcie towaru oraz do wysyłki.
Kursant będzie znał obsługę kasy fiskalnej.
Osoby uczestniczące w szkoleniu przystąpią do egzaminu przed odpowiednią Zewnętrzną Instytucją Certyfikującą, która potwierdzi zdobyte kwalifikacje podczas szkolenia w zakresie uprawnień komputerowych ECDL B2, B3.
Wykonawca może zaproponować dodatkowe elementy programu szkolenia podwyższające jakość i zakres uzyskanych kwalifikacji.
Liczba godzin szkolenia: min. 120 godzin.
Liczba godzin szkolenia powinna wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.
Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz. nie wcześniej niż od 800 i nie później niż do 1600.
Miejsce szkolenia: Mława, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w miejscu zaproponowanym przez wykonawcę, pod warunkiem zapewnienia zakwaterowania i całodziennego wyżywienia (trzy posiłki dziennie) uczestnikom szkolenia, na czas trwania tych zajęć, albo zapewnienia przez Wykonawcę dojazdu dla uczestników szkolenia, na te zajęcia i z powrotem, gdzie łączny czas dojazdu do miejsca szkolenia i z powrotem nie przekroczy 3 godziny - wówczas wykonawca zapewnieni catering podczas trwania zajęć.
Na potrzeby szkolenia należy dysponować bazą lokalową spełniającą wymogi bhp i ppoż, z dostępem do toalet, sprzętem niezbędnym do prowadzenia zajęć, tablicą do pisania, zapewnić odrębne stanowiska dla każdego uczestnika szkolenia w postaci sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do obsługi sprzedaży oraz kasy fiskalne, co zapewni kursantom poznanie zagadnień teoretycznych i praktycznych na stanowisku Doradcy klienta.
Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków tych uczestników szkolenia, którym nie będzie przysługiwało stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i będą kontynuować szkolenie.
Oferta oraz wszystkie dokumenty szkolenia powinny być opatrzone LOGO i nazwą Projektu zamieszczone poniżej
Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Poddziałania w ramach Osi Priorytetowej RPO WM 2014-2020
„Bezrobotni z III profilem pomocy aktywni na rynku pracy powiatu mławskiego”
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający.
Warunki jakie powinni spełniać Wykonawcy ubiegający się o realizację szkolenia:
O wykonanie szkolenia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo dla wykonawcy wojewódzki urząd pracy,
1.2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przeszkolili co najmniej 20 osób w zakresie objętym przedmiotem zapytania.
1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. co najmniej 2 wykładowcami realizującymi program szkolenia;
1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie szkolenia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty oraz oświadczenie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu udziału w postępowaniu.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze ofert zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Ad. 2 Przy ocenie kryterium doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego wykonawcy Zamawiający przyzna 0-15 pkt.
Podstawą oceny będą informacje zamieszczone w ofercie szkoleniowej dotyczącej liczby przeszkolonych osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert.
Wykonawcom, którzy w okresie ostatnich trzech lat przeszkolili co najmniej 20-29 osób w zakresie objętym przedmiotem zapytania przyznane zostanie 10 pkt., natomiast temu, który przeszkolił powyżej 30 osób zostanie przyznane 15pkt. (Tabela Nr 1)
W celu możliwości dokonania oceny w tym kryterium należy przedstawić wykaz wykonanych usług szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zapytania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (referencji), czy zostały wykonane należycie.
W celu możliwości dokonania oceny w tym kryterium należy przedstawić wykaz kadry dydaktycznej z podaniem wykształcenia wykładowców oraz liczby przeprowadzonych przez nich szkoleń tematyce objętej przedmiotem szkolenia.
4 Przy ocenie kryterium dostosowanie wyposażenia i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków do realizacji szkolenia, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji kursu, Zamawiający przyzna 0-5 pkt.
Ad. 5 Przy ocenie kryterium posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług Zamawiający przyzna 5 punktów każdemu z Wykonawców, który dołączy aktualny na termin składania ofert certyfikat jakości usług.
Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe.
Pod uwagę będą brane formy certyfikatów, w tym między innymi: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, atesty oraz certyfikaty zgodne tematycznie z zakresem szkolenia. O jakości oferowanych usług świadczą następujące dokumenty:
- inne certyfikaty jakości usług bezpośrednio dotyczące lub nawiązujące do kierunku szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia
- akredytacja Ministerstwa Edukacji Narodowej (wydana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych),
- certyfikaty poświadczające spełnianie norm ISO,
W przypadku wykazania certyfikatów, kopie dokumentów należy dołączyć do oferty. Brak powyższych spowoduje nie przyznanie punktów.
Do oferty Wykonawca dołącza także:
- dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty,
- program szkolenia w ujęciu godzinowym (godziny zegarowe!) z informacją o formie jego ukończenia,
- informację na temat uzyskanych kwalifikacji i umiejętności po szkoleniu
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy przesłać/złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie przy ulicy Wyspiańskiego 7- Sekretariat pok. 101, w terminie najpóźniej do dnia 26.09.2019r., do godz. 1200
Kopertę należy zaadresować jak niżej:
Oferta na przeprowadzenie szkolenia: „Doradca klienta w placówce handlowej z ECDL.
Nie otwierać przed dniem 26.09.2019r. do godziny 1215.
Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
Wykonawca na życzenie otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.
Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2019r r., w siedzibie zamawiającego przy ul. Wyspiańskiego 7 pok. nr 101 niezwłocznie po upływie terminu składania ofert w postępowaniu, tj. o godzinie 1215.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy, na jego pisemny wniosek protokół z sesji otwarcia.
Załączniki :
Mława, dn.18.09.2019r.
DYREKTOR
Powiatowego Urzędu Pracy
format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
Ogłoszenie o zamówieniu- Doradca kli.pdf | 2019-09-18 | 907.26KB | pobierz plik: Ogłoszenie o zamówieniu- Doradca kli.pdf |