do góry
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Mławie
Strona główna/Menu podmiotowe/Zamówienie Publiczne/Zamówienia poza trybem ustawy PZP/Zamówienia archiwalne - 2023 rok/ Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne-Pracownik biurowy z elementami księgowości i ECDL

 Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne-Pracownik biurowy z elementami księgowości i ECDL

 Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne- usługa szkoleniowa

Powiatowy Urząd Pracy w Mławie, wypełniając obowiązek wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U z 2023r. poz.735), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczególnych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U 2014 poz. 667) oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 tysięcy złotych z dnia 20.01.2021r., zaprasza do składania ofert, których przedmiotem jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie:

„Pracownik biurowy z elementami księgowości i ECDL”

- kurs dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie.

Szkolenie będzie  finansowane ze środków Rezerwy Funduszu Pracy - Program aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi

Planowany termin organizacji szkolenia: listopad - grudzień 2023r.

 

Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie osób bezrobotnych - uczestników szkolenia do zdobycia kwalifikacji, uprawnień i umiejętności na stanowiskach związanych z wykonywaniem prac biurowych w działach księgowości i lub biurach rachunkowych z wykorzystaniem wiedzy z zakresu programu Płatnik, ECDL B1 i B4 oraz znajomością elementów księgowości. Szkolenie powinno zawierać następujące bloki tematyczne:

 

  • w zakresie nabycia umiejętności pracownika biurowego każdy kursant powinien zdobyć wiedzę na temat prowadzenia dokumentacji firmy, nauczyć się sporządzać pisma, odpowiedzi na pisma, przygotowywać raporty, sprawozdania oraz zapoznać się z zasadami przygotowywania dokumentów w obiegu firmowym oraz urzędowym. Osoby szkolone poznają techniki skutecznego nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami firmy, wydziałów, instytucji, biura rachunkowego, powiązanych z obsługą biura. Dodatkowym wsparciem tego bloku szkoleniowego będzie znajomość obsługi i praca z programem Płatnik. Osoby szkolone zostaną przygotowanie do uzyskania certyfikatu i przystąpią do egzaminu ECDL.
  • W zakresie nabycia umiejętności z zakresu księgowości każdy kursant otrzyma aktualną wiedzę z zakresu obowiązujących form opodatkowania działalności gospodarczych. Uczestnicy szkolenia poznają wady i zalety tych form przy różnych profilach działalności gospodarczej. Kursanci w sposób szczególny zapoznają narzędzie księgowe służące do bieżącej ewidencji księgowej wszelkich przychodów oraz wydatków firmy jakim jest Księga przychodów i rozchodów. Zapoznają warunki jakie należy spełnić, aby móc korzystać z tej formy rozliczenia oraz jak ją prowadzić. Poznają etapy związane z jej prowadzeniem, poczynając od założenia firmy kończąc na zamknięciu i likwidacji działalności gospodarczej.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają praktyczną wiedzę na temat zasad prowadzenia ksiąg, by spełniały wszelkie wymogi prawa podatkowego. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące definicji przychodu/dochodu i które, bądź jakie  przychody należy ewidencjonować w księdze, jak wykazywać przychody z nieodpłatnych źródeł, lub w walutach obcych, co jest kosztem uzyskania przychodu i jak go wykazywać w księdze, jak amortyzować środki trwałe, wartości niematerialne i prawne.

Kursanci otrzymają praktyczna i teoretyczną wiedzę na temat obowiązków z zakresu rozliczeń, ewidencji i deklaracji ciążących na podatnikach oraz jakie są obowiązki związane z prowadzeniem księgi przy zawieszeniu i zakończeniu działalności gospodarczej. Każdy kursant zapozna i będzie wiedział jak wypełniać, stosować i  składać obowiązujące deklaracje US i ZUS.  

Powyższe zagadnienia będą omawiane na praktycznych przykładach obowiązującym orzecznictwie oraz interpretacjach podatkowych.

 

Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przed Komisją Egzaminacyjną w zakresie ECDL B1 i B4 co wiąże się z uzyskaniem Certyfikatu, a który jest podstawowym certyfikatem umiejętności komputerowych i zaświadcza, że jego posiadacz nabył kwalifikacje potwierdzające podstawowe kompetencje komputerowe. Zakres poszczególnych zagadnień, które należy przepracować z kursantami zawarty jest w poszczególnych modułach ECDL B1 i B4.  Osoby szkolone otrzymają również zaświadczenia wg wzoru (Załącznik 8 do formularza). 

W koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt koniecznych badań lekarskich o ile są wymagane, koszt egzaminów/testów kwalifikacyjnych - pierwsze podejście do certyfikacji

 

Liczba godzin szkolenia: 120 godzin.

 

Liczba godzin szkolenia powinna wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.

Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz. nie wcześniej niż od 800 i nie później niż  do 1600

Miejsce szkolenia: Mława, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w miejscu zaproponowanym przez wykonawcę, pod warunkiem zapewnienia zakwaterowania i całodziennego wyżywienia (trzy posiłki dziennie) uczestnikom szkolenia, na czas trwania tych zajęć lub zapewnienia przez Wykonawcę  dojazdu dla uczestników szkolenia, na te zajęcia i z powrotem, gdzie łączny czas dojazdu do miejsca szkolenia i z powrotem nie przekroczy 3 godziny - wówczas wykonawca zapewnieni catering podczas trwania zajęć.

Na potrzeby szkolenia należy dysponować bazą lokalową spełniającą wymogi bhp i ppoż, z dostępem do toalet, sprzętem niezbędnym do prowadzenia zajęć, tablicą do pisania, zapewnić odrębne stanowiska wyposażone w pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia oraz zapewnić niezbędny sprzęt w postaci biurka, krzesła oraz stanowisk komputerowych z dostępem do drukarki dla uczestników szkolenia do prawidłowej jego realizacji.

 

Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać materiały dydaktyczne w postaci skryptu/książki i/lub materiałów powielanych zawierających aktualne zagadnienia zgodne z programem nauczania oraz materiały kancelaryjne (notes, długopis).

 

Uczestnicy szkolenia powinni mieć zapewniony catering podczas zajęć (min. 3 zł dziennie na osobę).

 

Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków tych uczestników  szkolenia, którym nie będzie przysługiwało stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i będą kontynuować szkolenie.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający.

 

 Warunki jakie powinni spełniać Wykonawcy ubiegający się o realizację szkolenia:

O wykonanie szkolenia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

  • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo dla wykonawcy wojewódzki urząd pracy.

 Wykonawca figuruje w wyżej wymienionym rejestrze pod numerem……………………………….

                                                            (Wpisać numer nadaiiy jednostce szkoleniowej w rejestrze)

 

  • Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, w okresie ostatnich trzech
    lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeszkolili  co najmniej 10 osób w zakresie objętym przedmiotem zapytania.

 

1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami realizującymi program szkolenia oraz posiadają powierzchnię biurową z min. 5 stanowiskami do pracy (krzesło, biurko), a także 5  stanowisk komputerowych z dostępem sieci internetowej oraz drukarki do prawidłowej realizacji szkolenia;

 

  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie szkolenia.

 

  • Nie wspierają ani bezpośrednio, ani pośrednio:

 

  • agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. lub

 

2) poważnych naruszeń praw człowieka lub represji wobec społeczeństwa obywatelskiego i opozycji demokratycznej lub których działalność stanowi inne poważne zagrożenie dla demokracji lub praworządności w Federacji Rosyjskiej lub na Białorusi, nie jestem też  bezpośrednio związana z takimi osobami lub podmiotami, w szczególności ze względu na powiązania o charakterze osobistym, organizacyjnym, gospodarczym lub finansowym, nie  wykorzystam też  w tym celu dysponowanych przeze mnie  środków finansowych, funduszy lub zasobów gospodarczych. W związku z powyższym nie podlegam sankcjom z tym związanym.

 

 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty, potwierdzenia kwalifikacji oraz oświadczenia.

 

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

 

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu udziału w postępowaniu.

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

           

Kryteria oceny ofert

 

  • Przy wyborze ofert zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
  1. koszty szkolenia- cena szkolenia                                                                       65%
  2. jakość oferowanego programu szkolenia, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy   15%
  1. dostosowanie kwalifikacji i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia                         10%
  1. dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia                                                                                               5%
  1. certyfikaty jakości usług posiadanie przez instytucję szkoleniową                      5%     
  • 1 Kryterium cenowe będzie obliczane wg wzoru: Cena = (najniższa cena oferowana: cena oferty badanej) x 65%. Kryterium podlega ocenie od 0-65%.
  • Cena powinna zawierać koszty:
  • - szkolenia teoretycznego,
  • - szkolenia praktycznego,
  • - egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego u wykonawcy,
  • - egzaminu zewnętrznego przeprowadzonego przed Komisją Certyfikującą,
  • - materiałów szkoleniowych dla uczestnika kursu,
  • - ubezpieczenia uczestnika szkolenia,
  • - inne zgodne z warunkami Zamawiającego,

 

Ad. 2 Przy ocenie jakość oferowanego programu szkolenia pod uwagę będzie brany program szkolenia przygotowany zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych  przez właściwego ministra lub zgodność programu ustalonego w odrębnych przepisach dotyczących organizacji szkoleń (dotyczy to szkoleń np. z zakresu spawania, prawa jazdy, operatorów sprzętu budowlanego i drogowego, wózków jezdniowych, kursy w zakresie przewozu osób i rzeczy itp.).

 

Zamawiający bierze pod uwagę również zgodność z wymaganiem określonym przez Urząd Pracy zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi szkoleniowe.

Podstawą oceny będą informacje zamieszczone w ofercie szkoleniowej.

Za kryterium powyższe Zamawiający przyzna 0-10 pkt.

 

Dodatkowe punkty można uzyskać między innymi za rozszerzenie programu między innymi  za wprowadzenie  innowacyjnych form szkolenia. Taką innowacyjną formą np. będzie możliwość indywidualnych konsultacji. Wówczas Zamawiający przyzna łącznie 15 pkt.  (Tabela Nr 1)

 

W celu możliwości dokonania oceny w tym kryterium z treści oferty musi wynikać, czy program szkolenia jest zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych właściwego ministra, czy też jest zgodny z programami ustalonymi w odrębnych przepisach dotyczących organizacji szkoleń, lub czy jest zgodny z wymaganiem określonym przez Urząd Pracy w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi szkolenia. W załączonej tabeli należy wskazać zgodność bądź brak zgodności.  

 

         Ad.3 Przy ocenie kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia zamawiający przyzna od 0-10 pkt.

  • Podstawą oceny będzie sporządzony przez instytucję szkoleniową wykaz osób biorących udział w realizacji szkolenia oraz posiadane przez nich: poziom i kierunek wykształcenia, kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia.
  • Wykonawcom, którzy posiadają kadrę dydaktyczną - 2 wykładowców z wykształceniem wyższym, którzy posiadają wykształcenie/uprawnienia zgodne z kierunkiem szkolenia, a którzy w okresie ostatnich 3 lat przeprowadzili, co najmniej 6 szkoleń o tematyce objętej przedmiotem zpytania Zamawiający przyzna 10 pkt.
  • Wykonawcom, którzy posiadają kadrę dydaktyczną - 2 wykładowców z wykształceniem wyższym i którzy posiadają wykształcenie/uprawnienia zgodne z kierunkiem szkolenia, a którzy w okresie ostatnich 3 lat przeprowadzili, co najmniej 4 szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zapytania Zamawiający przyzna 5 pkt. (Tabela Nr 2)

W celu możliwości dokonania oceny w tym kryterium należy przedstawić wykaz kadry dydaktycznej z podaniem wykształcenia wykładowców oraz liczby przeprowadzonych przez nich szkoleń tematyce objętej przedmiotem szkolenia.

  • 4 Przy ocenie kryterium dostosowanie wyposażenia i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków do realizacji szkolenia, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji kursu, Zamawiający przyzna 0-5 pkt.
  • Gdy Wykonawca będzie dysponował na potrzeby szkolenia bazą lokalową spełniającą wymogi bhp i ppoż, z dostępem do toalet, sprzętem multimedialnym do prowadzenia zajęć, tablicą do pisania, zapewni 5 odrębnych stanowisk (biurko, krzesło) do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz zapewni 5 stanowisk komputerowych z dostępem do sieci internetowej oraz z dostępem do drukarek Zamawiający przyzna 5 W innej sytuacji punkty nie zostaną przyznane. (Tabela Nr 3)
  • Wykonanie zajęć praktycznych szkolenia obejmuje naukę praktyczną z obsługi oraz pracy na dokumentach księgowych, urzędowych ZUS, Płatnik, pracy w sieci na komputerze i programach certyfikacji ECDL.

Ad. 5 Przy ocenie kryterium posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług  Zamawiający przyzna 5 punktów każdemu z Wykonawców, który dołączy aktualny na termin składania ofert  certyfikat jakości usług.

Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe.

Pod uwagę będą brane formy certyfikatów, w tym między innymi:

- akredytacja kuratora oświaty,

- certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO,

- atesty oraz certyfikaty zgodne tematycznie z zakresem szkolenia.

 

O jakości oferowanych usług świadczą następujące dokumenty:

- certyfikaty jakości usług bezpośrednio dotyczące lub nawiązujące do kierunku szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia

- akredytacja Ministerstwa Edukacji Narodowej (wydana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych),                                       

- certyfikaty poświadczające spełnianie norm ISO,           

                                                                   

W przypadku wykazania certyfikatów, kopie dokumentów należy dołączyć do oferty.

Brak powyższych spowoduje nie przyznanie punktów.

Do oferty Wykonawca dołącza  także:

 

- dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty,

 - program szkolenia w ujęciu godzinowym (godziny zegarowe!) z informacją  o formie jego ukończenia, 

 - informację na temat uzyskanych kwalifikacji i umiejętności po szkoleniu

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

   Ofertę należy przesłać/złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie przy ulicy Wyspiańskiego 7- Recepcja, w terminie najpóźniej do dnia 06.11.2023r., do godz. 1400

     Kopertę należy zaadresować jak niżej:

Oferta na przeprowadzenie szkolenia: „Pracownik biurowy z elementami księgowości i ECDL”.  Nie otwierać przed dniem 06.11.2023r. do godziny 1415.

Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.

Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.

Wykonawca na życzenie otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim  oznakowana została oferta.

Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.11.2023r., w siedzibie zamawiającego przy ul. Wyspiańskiego 7 pok. nr 101 niezwłocznie po upływie terminu składania ofert w postępowaniu, tj. o godzinie 1415, niezwłocznie po upływie terminu składania ofert w zapytaniu.

 

Wykonawcy mogą uczestniczyć w procedurze otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy na jego życzenie Zamawiający prześle potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim  oznakowana została oferta oraz protokół z sesji otwarcia.

 

 Załączniki :

  • Formularz ofertowy,

 

                                                                                        DYREKTOR

 Mława, dn. 02.11.2023r.                                      Powiatowego Urzędu Pracy

kategoria: Powiązane pliki [1]
format Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
pdf OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE.pdf 2023-11-02 849.75KB pobierz plik: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE.pdf
  • Podmiot udostępniający informację:Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
  • Pierwsza publikacja:Bińkiewicz Oktawian2023-11-02 12:06:38
  • Aktualizacja publikacji:Bińkiewicz Oktawian2023-11-02 12:07:05
  • Wytworzenie publikacji:  
  • Zatwierdzenie informacji: