do góry
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Mławie
Strona główna/Menu podmiotowe/Zamówienie Publiczne/Zamówienia poza trybem ustawy PZP/Zamówienia archiwalne - 2021 rok/Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne- usługa szkolenia-Doradca klienta z ECDL

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne- usługa szkolenia-Doradca klienta z ECDL

Projekt  „Aktywizacja społeczna i zawodowa szansą na lepsze życie w gminach wiejskich powiatu mławskiego” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i  walka z ubóstwem Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno - zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu

 

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne- usługa szkolenia

Powiatowy Urząd Pracy w Mławie, wypełniając obowiązek wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U z 2021r poz. 1100 z póź.zm.) , Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczególnych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U 2014 poz. 667),  oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 tysięcy złotych z dnia 20.01.2021r., a także w oparciu o "Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020"zaprasza do składania ofert, których przedmiotem jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie:

Doradca klienta z ECDL

dla  5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie.

Szkolenie będzie  finansowane ze środków w ramach projektu „Aktywizacja społeczna i zawodowa szansą na lepsze życie w gminach wiejskich powiatu mławskiego”

Planowany termin organizacji wrzesień - październik 2021r.

 

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz uzyskanie przez osoby bezrobotne umiejętności teoretycznych i praktycznych z profesjonalnej obsługi klienta wykorzystywanych w placówkach handlowych.

Efektem szkolenia będzie to, że uczestnik nabędzie wiedzę z obsługi klienta, pozna techniki i narzędzia wykorzystywane podczas zachęcania klienta do zakupu towaru, dowie się jak wykorzystać reguły pozytywnego wywierania wpływu na klientów, pozna zasady przyjmowania reklamacji.

Uczestnik szkolenia nauczy się zasad organizowania promocji i prezentacji nowego produktu w placówce handlowej w sposób atrakcyjny dla klienta. Uczestnik pozna techniki nawiązywania kontaktu z klientem, pozytywnego wywierania wpływu na klientów, budowania relacji oraz techniki asertywne w kontaktach z klientem. Kursant pozna także reguły komunikacji interpersonalnej które wspierają aktywną sprzedaż.

Uczestnicy szkolenia poznają także komputerowy program obsługi sprzedaży umożliwiający kompleksową obsługę sklepu lub magazynu pozwalający na wystawianie faktur oraz dokumentów wewnętrznych. Kursant zapozna się z obsługą kasy fiskalnej oraz  zdobędzie Certyfikat z zakresu ECDL BASE (B1, B2. B3, B4)

Szkolenie musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym przed Państwową Komisją Egzaminacyjną i uzyskaniem odpowiednich kwalifikacji/uprawnień.

W koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt koniecznych badań lekarskich o ile są wymagane, koszt egzaminów/testów kwalifikacyjnych - pierwsze podejście i certyfikacji

Liczba godzin szkolenia: 120 godzin.

Liczba godzin szkolenia powinna wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu.

Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w godz. nie wcześniej niż od 800 i nie później niż  do 1600.

Miejsce szkolenia: Mława, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w miejscu zaproponowanym przez wykonawcę, pod warunkiem zapewnienia zakwaterowania i całodziennego wyżywienia (trzy posiłki dziennie) uczestnikom szkolenia, na czas trwania tych zajęć lub zapewnienia przez Wykonawcę  dojazdu dla uczestników szkolenia, na te zajęcia i z powrotem, gdzie łączny czas dojazdu do miejsca szkolenia i z powrotem nie przekroczy 3 godziny - wówczas wykonawca zapewnieni catering podczas trwania zajęć.

Na potrzeby szkolenia należy dysponować bazą lokalową spełniającą wymogi bhp i ppoż, z dostępem do toalet, sprzętem niezbędnym do prowadzenia zajęć, tablicą do pisania, zapewnić odrębne stanowiska dla każdego uczestnika szkolenia.

 Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków tych  uczestników szkolenia, którym nie będzie przysługiwało stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą  i będą kontynuować szkolenie.

 

Informacje uzupełniające:

 

  1. Efektem szkolenia ma być nabycie kwalifikacji lub kompetencji (konkretnych efektów uczenia się uzyskiwanych w toku szkolenia) potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem), który powinien zawierać informacje na temat uzyskanych przez uczestnika efektów uczenia się w rozumieniu Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.
  2. Poprzez uzyskanie kwalifikacji należy rozumieć formalny wynik oceny i walidacji uzyskany w

momencie potwierdzenia przez upoważnioną do tego instytucję, że dana osoba uzyskała efekty uczenia się spełniające określone standardy.

  1. Nabycie kwalifikacji lub kompetencji w rozumieniu Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020 jest weryfikowane poprzez przeprowadzenie odpowiedniego ich sprawdzenia (np. w formie egzaminu)

 Oferta oraz wszystkie dokumenty dotyczące szkolenia powinny być opatrzone LOGO i nazwą Projektu zamieszczonego poniżej:

  

Projekt  „Aktywizacja społeczna i zawodowa szansą na lepsze życie w gminach wiejskich powiatu mławskiego” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i  walka z ubóstwem Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno - zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający.

 

 Warunki jakie powinni spełniać Wykonawcy ubiegający się o realizację szkolenia:

 

O wykonanie szkolenia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo dla wykonawcy wojewódzki urząd pracy,

 1.2 Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, w okresie ostatnich trzech lat przeszkolili co najmniej 20 osób w zakresie objętym przedmiotem zapytania.

  1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. co najmniej 2 wykładowcami realizującymi program szkolenia;

 1.4  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie szkolenia.

  Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty oraz oświadczenie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

 Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu udziału w postępowaniu.

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

           

Kryteria oceny ofert

 Przy wyborze ofert zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

  1. koszty szkolenia- cena szkolenia                                                                       65%
  2. jakość oferowanego programu szkolenia                                                                        15%
  3. dostosowanie kwalifikacji i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia            10%
  1. dostosowanie wyposażenia i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia                                                                                                5%
  1. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług              5%     
  • 1 Kryterium cenowe będzie obliczane wg wzoru: Cena = (najniższa cena oferowana: cena oferty badanej) x 65%. Kryterium podlega ocenie od 0-65%.
  • Cena powinna zawierać koszty:
  • - szkolenia teoretycznego,
  • - szkolenia praktycznego,
  • - egzaminu wewnętrznego przeprowadzonego u wykonawcy,
  • - egzaminu zewnętrznego przeprowadzonego przed Komisją Certyfikującą,
  • - materiałów szkoleniowych dla uczestnika kursu,
  • - ubezpieczenia uczestnika szkolenia,
  • - inne zgodne z warunkami Zamawiającego,

 

Ad. 2 Przy ocenie jakość oferowanego programu szkolenia pod uwagę będzie brany program szkolenia przygotowany zgodnie ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych  przez właściwego ministra lub zgodność programu ustalonego w odrębnych przepisach dotyczących organizacji szkoleń (dotyczy to szkoleń np. z zakresu spawania, prawa jazdy, operatorów sprzętu budowlanego i drogowego, wózków jezdniowych, kursy w zakresie przewozu osób i rzeczy itp.).

 

Zamawiający bierze pod uwagę również zgodność z wymaganiem określonym przez Urząd Pracy zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi szkoleniowe.

Podstawą oceny będą informacje zamieszczone w ofercie szkoleniowej.

Za kryterium powyższe Zamawiający przyzna 0-10 pkt.

 

Dodatkowe punkty można uzyskać między innymi za rozszerzenie programu między innymi  za wprowadzenie  innowacyjnych form szkolenia. Taką innowacyjną formą np. będzie możliwość indywidualnych konsultacji. Wówczas Zamawiający przyzna łącznie 15 pkt.  (Tabela Nr 1)

 

W celu możliwości dokonania oceny w tym kryterium z treści oferty musi wynikać, czy program szkolenia jest zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych właściwego ministra, czy też jest zgodny z programami ustalonymi w odrębnych przepisach dotyczących organizacji szkoleń, lub czy jest zgodny z wymaganiem określonym przez Urząd Pracy w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi szkolenia. W załączonej tabeli należy wskazać zgodność bądź brak zgodności.  

 

         Ad.3 Przy ocenie kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenie kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia zamawiający przyzna od 0-10 pkt.

  • Podstawą oceny będzie sporządzony przez instytucję szkoleniową wykaz osób biorących udział w realizacji szkolenia oraz posiadane przez nich: poziom i kierunek wykształcenia, kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia.
  • Wykonawcom, którzy posiadają kadrę dydaktyczną - 2 wykładowców z wykształceniem wyższym zgodnym z kierunkiem szkolenia, który w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził, co najmniej 6 szkoleń o tematyce objętej przedmiotem zpytania Zamawiający przyzna 10 pkt.
  • Wykonawcy, którzy posiadają kadrę dydaktyczną - minimum 2 wykładowców z wykształceniem wyższym, a który w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził, co najmniej 4 szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zapytania przyznane zostanie 5 pkt. (Tabela Nr 2)

W celu możliwości dokonania oceny w tym kryterium należy przedstawić wykaz kadry dydaktycznej z podaniem wykształcenia wykładowców oraz liczby przeprowadzonych przez nich szkoleń tematyce objętej przedmiotem szkolenia.

  • 4 Przy ocenie kryterium dostosowanie wyposażenia i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków do realizacji szkolenia, jakie zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji kursu, Zamawiający przyzna 0-5 pkt.
  • Gdy Wykonawca będzie dysponował na potrzeby szkolenia bazą lokalową spełniającą wymogi bhp i ppoż, z dostępem do toalet, sprzętem multimedialnym do prowadzenia zajęć, tablicą do pisania, zapewni odrębne stanowisko ze sprzętem postaci min. 1 komputer dla każdego uczestnika szkolenia oraz minimum 1 kasa fiskalna dla 2 osób- uczestników szkolenia.
  • W takim przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował 1 stanowiskiem komputerowym dla każdego uczestnika szkolenia oraz jedną kasę fiskalną dla 2 osób - uczestników szkolenia Zamawiający przyzna 5pkt. (Tabela Nr 3)
  • Wykonanie zajęć praktycznych szkolenia obejmuje naukę obsługi kasy fiskalnej oraz programów komputerowych/biurowych zapisanych w odrębnych przepisach (ECDL BASE).

Ad. 5 Przy ocenie kryterium posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług  Zamawiający przyzna 5 punktów każdemu z Wykonawców, który dołączy aktualny na termin składania ofert  certyfikat jakości usług.

Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe.

Pod uwagę będą brane formy certyfikatów, w tym między innymi:

- akredytacja kuratora oświaty,

- certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie   

  międzynarodowych norm ISO,

- atesty oraz certyfikaty zgodne tematycznie z zakresem szkolenia.

O jakości oferowanych usług świadczą następujące dokumenty:

- certyfikaty jakości usług bezpośrednio dotyczące lub nawiązujące do kierunku szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia

- akredytacja Ministerstwa Edukacji Narodowej (wydana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych),                                       

- certyfikaty poświadczające spełnianie norm ISO,          

                                                                   

W przypadku wykazania certyfikatów, kopie dokumentów należy dołączyć do oferty.

Brak powyższych spowoduje nie przyznanie punktów.

Do oferty Wykonawca dołącza  także:

 - dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty,

 - program szkolenia w ujęciu godzinowym (godziny zegarowe!) z informacją  o formie jego ukończenia, 

 - informację na temat uzyskanych kwalifikacji i umiejętności po szkoleniu

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

   Ofertę należy przesłać/złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mławie przy ulicy Wyspiańskiego 7- Recepcja, w terminie najpóźniej do dnia 07.09.2021r., do godz. 1200

     Kopertę należy zaadresować jak niżej:

Oferta na przeprowadzenie szkolenia: Doradca klienta z ECDL”, Nie otwierać przed dniem 08.09.2021r. do godziny 1215.

Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy.

Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.

Wykonawca na życzenie otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim  oznakowana została oferta.

Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.09.2021r., w siedzibie zamawiającego przy ul. Wyspiańskiego 7 pok. nr 101 niezwłocznie po upływie terminu składania ofert w postępowaniu, tj. o godzinie 1215, niezwłocznie po upływie terminu składania ofert w zapytaniu.

 Załączniki :

  • Formularz ofertowy,
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków jakie powinni spełniać Wykonawcy ubiegający się o realizacje zamówienia,
  • Tabela Nr 1
  • Tabela Nr 2
  • Tabela Nr 3
  • Kalkulacja kosztów szkolenia,

 

                                                                  DYREKTOR

 Mława, dn. 31.08.2021r.                        Powiatowego Urzędu Pracy

kategoria: Powiązane pliki [1]
format Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
pdf Ogłoszenie o rozeznaniu rynku- Doradca klienta ECDL (00000003).pdf 2021-08-31 714.07KB pobierz plik: Ogłoszenie o rozeznaniu rynku- Doradca klienta ECDL (00000003).pdf
  • Podmiot udostępniający informację:Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
  • Pierwsza publikacja:Bińkiewicz Oktawian2021-08-31 14:47:00
  • Aktualizacja publikacji:  
  • Wytworzenie publikacji:  
  • Zatwierdzenie informacji: